Sveriges fotterapeuter vässade marknadsföringskunskaperna i Gävle

Publicerad: 8/4, 2022

Med start fredag den 8 april så höll Sveriges Fotterapeuter sin årliga konferens i Gasklockorna i Gävle. Cirka 150 medlemmar från hela landet samlades under ett par dagar för att hålla den årliga konferensen och utbyta erfarenheter under ett par intensiva dagar. En av föreläsningarna under fredagen handlade om skillnaden på reklam och marknadsföring och hur man kan och bör arbeta med kommunikation i dagens informationsbrus.

Föreläsare i ämnet var Joe Formgren från Gävle med många års erfarenhet inom reklamproduktion, etablering av egna verksamheter och varumärken samt IT-tjänster och PR-verktyg anpassade för att effektiv marknadsföring i det nya digitala landskapet.

Förutom att få veta skillnaden på reklam och marknadsföring fick deltagarna insikt i de fyra logiska stegen för att försäkra sig om en kvalitetssäkrad kommunikationsplan.

För mer information
om Joe Formgren
https://formgren.com
om Presstjänst
https://presstjanst.se
om nyhetstjänsten
https://svenskpress.se

Presstjänst

Publicerat via SvenskPress.se av...

Presstjänst

Joe Formgren är kommunikationsstrateg och marknadsförare. Grundare av SvenskPress.se genom Gestrike Media AB och delägare i Precis Reklam AB samt affärsnätverket effect plus+. 2018 lanserade han tills... Läs mer

Se alla nyheter »

Ordmoln innan genomgången om vikten av marknadsföring.

Ordmoln innan genomgången om vikten av marknadsföring.