Kombinationskampanj i Gävle Konserthus höstprogram och Gestrike Magasinet

Publicerad: 21/6, 2018

Vill ni inleda hösten genom att exponera er till två unika och stora målgrupper? Då har ni möjlighet att medverka i både Gestrike Magasinets augustinummer och Konserthusets höstprogram till Gestrike Magasinets ordinarie prislista.

– Det här är en kul tradition och mycket effektiv marknadsföring för alla parter, berättar Joe Formgren på Gestrike Media. Som annonsör når man mer än 100.000 invånare i regionen i fyra olika kanaler som alla har lång livslängd.

Augustinumret av Gestrike Magasinet kommer ut den 26/8. Manusstopp är den 9 augusti.
I ett samarbete mellan Gävle Konserthus och Gestrike Magasinet så kan ni i augusti till ordinarie annonspris i Gestrike Magasinet medverka i:
1. Gävle Konserthus höstprogram + 4000 ex.
2. Gestrike Magasinet 50.000 exemplar (programmet även med där)
3. Gestrike Magasinet online som e-tidning
4. Höstprogrammet online som egen e-tidning
5. Evenemangsbiljetter av Konserthuset

Obs! Begränsat antal platser. Kan ej kombineras med andra rabatter eller erbjudanden.
Prisexempel 1/4-del 5450:- (ord. pris 7550:-)
1/8-del 2975:- (ord. pris 4975:-)

För bokning eller mer information om detta så kontakta
Joe Formgren
070-679 79 00
eller just er Gestrike media-representant
http://www.gestrikemagasinet.se/staff

Prislista och utgivningsplan här:
http://www.gestrikemagasinet.se/pages/view/annonsera-i-gestrike-magasinet
Presstjänst

Publicerat via SvenskPress.se av...

Presstjänst

Joe Formgren är kommunikationsstrateg och marknadsförare. Grundare av SvenskPress.se genom Gestrike Media AB och delägare i Precis Reklam AB samt affärsnätverket effect plus+. 2018 lanserade han tills... Läs mer

Se alla nyheter »